چه قدر بهش گفتم...
yac
این وب دیگه نمیام (:
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
♥♥♥violet♥♥♥
☻☺wolf☻☺
♥♥♥gazal♥♥♥
♥♥♥samin♥♥♥
♥♥♥elham♥♥♥
♥♥♥ayshin ♥♥♥
♥♥♥roya♥♥♥
☻☺parham☻☺
جی پی اس موتور
جی پی اس مخفی خودرو

♥تبادل لینک هوشمند ♥


برای تبادل لینک لطفا منو اول با عنوان ☺♥☻و آدرس 

violet-yas.lxb.irلینک کنید و بعدا مشخصات لین خودتون رو این

 زیر بنویسید . و اگه لینک من در سایت شما باشه لینک شما هم

 به طور خودکار تو سایت من قرار میگیره ... موفق باشین 










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 18
بازدید کل : 23777
تعداد مطالب : 98
تعداد نظرات : 110
تعداد آنلاین : 1



تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

قالب وبلاگ

گالری عکس
دریافت همین آهنگ
موضوعات
ترول

نويسندگان
yac

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
شنبه 10 / 10 / 1392برچسب:, :: 17:56 :: نويسنده : yac

من درسته که مخاطب خاص ندارم ولی از این خوشم اومد گذاشتم

 

چه قدر بهش گفتم ک من همدمش نیستم...

 

گفتم برو حیفی من ادمش نیستم...

 

اما منو میخواست هنوز قبولم داشت...

 

قلبش رو میشکوندم ولی اون سر رو شونم میذاشت...

 

با خوبی هاش خیلی عذابم میداد!!!

 

داد میزدم اما اروم جوابم رو میداد...

 

روزگارش رو خیلی سیاه کردم...

 

خدا ازم بگذر من اشتباه کردم...

 

منو با این کاراش شرمنده تر میکرد...

 

با بی محلی هام میموند و سر میکرد...

 

گفتم با این کارام حتما یه روز میره...

 

اما بهم میگفت تنهایی میمیره...

 

نوازشم میکرد همیشه میخندید...

 

از بدی های من اصلا نمیرنجید

 

من روزگارش رو خیلی سیاه کردم

 

خدا ازم بگذر من اشتباه کردم

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: